Значну роль у процесі розвитку і навчання обдарованих дітей відіграють батьки. Тому важливо, щоб батьки стимулювали та активно впливали на хід розвитку, навчання і виховання обдарованих дітей. Розуміння в сім’ї високого потенціалу дітей є одним з важливих умов для розвитку їх обдарованості, а його відсутність веде за собою «зубожіння думки» (А.М.Матюшкин, Ю.С.Багімов та інші). Однак, навіть найкращі спонукання батьків можуть зіграти як позитивну, так і негативну роль у розвитку обдарованої дитини. Тому в роботі з обдарованими дітьми ми приділяємо особливу увагу родині.

Мета – допомога батькам у пошуку шляхів вирішення проблем, що часто зустрічаються при вихованні обдарованої дитини.

Завдання закладу дошкільної освіти – створити дитині та її родині комфортні умови для розвитку творчого і пізнавального потенціалу.

Вихователь є  координатором зусиль не тільки для оптимального розвитку обдарованих дітей, а також дітей, чия обдарованість на даний момент може ще не проявитися, не тільки просто здібних дітей, щодо яких є серйозна надія на якісний стрибок у розвитку їх здібностей, але й, перш за все, батьків цих дітей.

 Напрямки роботи з батьками обдарованих дітей  в ЗДО:

  • психологічний супровід сім’ї обдарованої дитини;
  • створення інформаційного середовища для батьків;
  • спільна практична діяльність здібної дитини та її батьків;
  • підтримка та заохочення батьків на рівні ДНЗ.

Треба допомогти  батькам обдарованих і здібних дітей  зрозуміти, що їхня дитина, яка б вона не була, перш за все – ДИТИНА.