Розклад

 

Наказ Міністерства освіти і науки України 20.04.2015  № 446 “Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності”

Розклад

організованих форм навчальної діяльності

на 2019-2020 н.р.

  Перша молодша група № 1 Перша молодша група № 2 Друга молодша група № 6 Середня група № 5 Старша група № 3 Старша група  № 4
Понеділок 1. Музична діяльність

2. Ознайомлення з соціумом

1. Фізичний розвиток

2. Ознайомлення з соціумом

3.  Малювання

1. Ознайомлення з соціумом

2. Музична діяльність

1. Ознайомлення з соціумом

2. Малювання

3. Фізичний розвиток

1. Ознайомлення з соціумом

2. Малювання

3. Музична діяльність

1. Ознайомлення з соціумом

2. Малювання

3. Фізичний розвиток

Вівторок 1. Фізичний розвиток

2. Сенсорний розвиток

3. Малювання

1. Сенсорний розвиток

2. Музична діяльність

 

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Малювання

3. Фізичний розвиток

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Музична діяльність

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

3. Фізичний розвиток

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

3. Музична діяльність

 

Середа 1.  Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Ознайомлення з

природним довкіллям

 1.  Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

 2. Аплікація / ліплення

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо – мовленнєва діяльність

3. Фізкомплекс

1. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

2. Аплікація

3. Фізкомплекс

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Ліплення

3. Фізкомплекс

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Ліплення

3. Фізкомплекс

Четвер 1. Музична діяльність

2. Сенсорний розвиток

1. Фізичний розвиток

2. Сенсорний розвиток

3. Ознайомлення з природним довкіллям

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Музична діяльність

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо – мовленнєва діяльність

3. Фізичний розвиток

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо-мовленнєва діяльність

3. Аплікація

4. Музична діяльність

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо-мовленнєва діяльність

3. Аплікація

4. Фізичний розвиток

П’ятниця 1. Фізичний розвиток

2. Художньо – мовленнєва діяльність

3. Аплікація /ліплення

1. Художньо-мовленнєва діяльність

 2. Музична діяльність

1. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

 2. Аплікація / ліплення

 3. Фізичний розвиток

1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

2. Ліплення

3. Музична діяльність

1. Грамота

2. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

3. Фізичний розвиток

1. Грамота

2. Ознайомлення з природним довкіллям + ознайомлення з соціумом

3. Музична діяльність

 

ІІ половина дня

  Перша молодша група № 1 Перша молодша група № 2 Друга молодша група № 6 Середня група № 5 Старша група № 3 Старша група  № 4
Понеділок Сенсорні ігри за методикою М. Монтесорі Сенсорні ігри за методикою М. Монтесорі Пошуково-дослідницька діяльність Пошуково-дослідницька діяльність Пошуково-дослідницька діяльність Пошуково-дослідницька діяльність
Вівторок Комунікативно-мовленнєва діяльність Комунікативно-мовленнєва діяльність Комунікативно-мовленнєва діяльність Комунікативно-мовленнєва діяльність Комунікативно-мовленнєва діяльність Комунікативно-мовленнєва діяльність
Середа Вечір розваг Вечір розваг Вечір розваг Вечір розваг Вечір розваг Вечір розваг
Четвер Виконання трудових доручень Виконання трудових доручень Виконання трудових доручень ГПП ГПП ГПП
П’ятниця Художньо-естетична діяльність Художньо-естетична діяльність Художньо-естетична діяльність Художньо-естетична діяльність Художньо-естетична діяльність Художньо-естетична діяльність