Графік роботи методичного кабінету

Понеділок  8:30 – 15:42

Вівторок     8:30 – 15:42

Середа         8:50 – 16:02

Четвер         8:30 – 15:42

П’ятниця    8:30 – 15:42

Консультативний пункт  

для батьків дітей, що не відвідують ДНЗ та виховуються в умовах сім’ї працює кожної середи

з 14.00 – 15.30

 

Взаємодія вихователя-методиста з педагогами та батьками

Вихователеві, завантаженому щоденною кропіткою роботою з дітьми, здебільшого складно розібратися в сучасному бурхливому і нерідко суперечливому інформаційному потоці. Тож діяльність вихователя-методиста в нашому закладi спрямована на розумне керівництво і, насамперед, дієву допомогу вихователям та батькам в організації освітньої роботи з дітьми.

 

Функції методичної служби КДНЗ

Інформаційна: Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики; широке впровадження інформаційних технологій; встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність ДНЗ.

Навчальна: Здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.

Контрольно-діагностична: Моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.

Корекційно-прогностична (плануюча): Здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани)

Організаційна: Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.

Дослідницька: Планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій; вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій; участь в проекті «Авторська модель розвитку ДНЗ№ 6 «Крунк» комбінованого типу».

Комунікативна: Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.

Виховна (мотиваційно-стимулююча): Стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
Гностична: Оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.
Відповідно до Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 09.11.2010 №1070, центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного закладу є методичний кабінет.

Метою роботи методичного кабінету дошкільного закладу є:

  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми, роботи з батьками вихованців та особами, які їх замінюють;
  • навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі;
  • поширення серед батьків психолого-педагогічних знань;
  • створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, розвитку творчої ініціативи у них;
  • забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив та апробації навчальної літератури та методичних розробок.